ראיון טלפוני קצר. לאחר מכן מרכז הערכה לתפקוד בקבוצות. בשלב הבא ראיון פנים אל פנים בבנק. אחרי כן בדיקות אמינות של שעה מול מחשב שבו עולות שאלות שונות שחוזרות על עצמן בניסוחים שונים. ולבסוף שיחה טלפונית עם הקב"ט של הבנק.
שאלות מתוך הראיון
מה אני יודע על תחום המשכנתאות ועל הבנק עצמו. אין שאלות טכניות במיוחד, רק רוצים לדעת שמדובר באופן כללי במישהו שיכול לנהל שיחה מול אנשים.
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
אוגוסט 2018
להראות יידע על פעילות הבנק, להראות יידע לגבי תחומים חזקים שלו ותחומים שבהם הוא שואף להשתפר, אולי לקרוא כתבות מהשנה האחרונה על הבנק גם כן עוזר.
מזמינים אתכם למרכז הערכה בו יש שלושה שלהי סינון. לאחר שעברתם את השלבים יהיה מבחן אמינות ובסוף יזמנו לראיון בסניף
שאלות מתוך הראיון
שלב ראשון יבקשו להציג את עצמכם ונסיון תעסוקתי קודם שלב שני יחלקו דף שבו יציגו שישה אנשים שנבחנים לתפקיד שלכם. כל איש והתכונות שלו ואתם צריכים לרד את האנשים מהעובד הטוב ביותר לעובד הפחות טוב. לאחר מכן מנמקים למה דירגתם ככה לכין צריך שתהיה סיבה לדירוג. בשלב השלישי עושים סימולציה ומציגים בפניכם איזשהי בעיה. מחלקים אתכם לזוגות, אחד יהיה נציג שירות והשני לקוח ואתם בעצם תעשו מין משחק תפקידים שבו הלקוח יהיה האסרטיבי והנציד ינסה להציע פתרונות לבעיה.
במיון המקדים באדם מילוא מחלקים את הקבוצה לזוגות ומבקשים מכל זוג לעבור סימולציה עם פן מכירתי או לקוח בעייתי.
שאלות מתוך הראיון
אחרי שעוברים את המיון באדם מילוא ומגיעים לראיון אצל מנהל מרכז הבנקאות הוא מבקש מהמועמד לספר סיפור קצר בלי הכוונה לגבי תוכן הסיפור. כאשר המטרה היא לבחון את הטון והאינטונציה של המועמד.